علمي , آموزشی

گوناگون

 

 

جملات الهام بخش

جملات الهام بخش برای زندگی (6)

 


 

به هیچکس اجازه ندهید احساسات شما را جریحه دار کند. باید روی پای خود بایستید و مبارزه کنید. کسانی وجود دارند که حاضرند هر کاری انجام دهند تا شکست شما را ببینند. هرگز نگذارید به هدفشان برسند. سرتان را بالا نگه دارید، بر چهره تان لبخندی بنشانید و محکم بمانید.

 




 

 




 

 





 

 





 

 




 

 




 

 




 

 





 

 



 




 

 




 

 




 

 




 

 




 

 




 

 







 

 




 

 




 

 

 







 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 


ادامه مطلب

پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,

|
 

مهمترین وساده ترین کار برای داشتن قلبی سالم




مهم ترین و ساده ترین کار برای داشتن قلبی سالم




 


مهم ترین و ساده ترین کار برای این که بتوانید قلب سالمی داشته باشید همه در بشقاب شماست.




بزرگ ترین قاتل مردم دنیا چه چیزی است؟ جنگ؟ سرطان؟ ایدز؟ تصادفات رانندگی؟ هیچ کدام؛ بیماری های قلبی خطرناک ترین قاتل مردم دنیاست. شاید پیشگیری از تصادفات رانندگی، جنگ و سرطان کار ساده ای نباشد اما قطعا می توان با برخی اقدامات از ابتلا به بیماری های قلبی پیشگیری کرد و از گزند خطرناک ترین قاتل دنیا در امان ماند.

اگر در دنیا همه چنین الگویی را در پیش بگیرند آمار مرگ و میر به واسطه بیماری های قلبی به شدت کاهش خواهد یافت. نکته جالب این که کماکان پیشگیری از بیماری های قلبی کاری است ساده و کاملا دست یافتنی. متخصصان قلب معتقدند، آمار بیماری های قلبی در جوامع سنتی پایین تر است چون میزان مصرف غذاهای فرآوری شده در این مناطق پایین تر است.

به طور کلی متخصصان قلب می گویند، اگر کسی از دوران کودکی رژیم غذایی سالمی داشته باشد، حملات قلبی تقریبا به طور کامل قابل پیشگیری خواهد بود اما حتی اگر شما به عنوان یک بزرگسال بتوانید تغییرات اندکی در رژیم غذایی خود ایجاد کنید، مثلا در حد نخوردن سیب زمینی سرخ کرده، باز هم تاثیر آن در سلامت قلب شما چشمگیر خواهد بود.

مطالعات نشان داده، جریان بیش از ۷۰ درصد بیماری های قلبی با یک رژیم غذایی مناسب قابل بازگشت هستند اما سوال اینجاست که آیا رژیم غذایی به تنهایی به اندازه مصرف دارو موثر است. شاید جالب باشد بدانید؛ رژیم غذایی به مراتب قدرتمندتر از داروست. دکتر والتر ویلت، مدیر دانشکده تغذیه دانشگاه هاروارد معتقد است استاتین ها که از جمله قدرتمندترین داروهای پیشگیری از بیماری های قلبی هستند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را فقط ۲۵ تا ۳۰درصد کاهش می دهد.
 



 


در واقع شما برای پیشگیری از بیماری های قلبی با کمک داروها باید یک گنجه کامل دارو مصرف کنید که تازه بتوانید از مزایای یک رژیم غذایی خوب بهره مند شوید. نکته مهم این که کاری نیست که یک دارو بتواند انجام دهد و یک غذا نتواند.

کارهایی مانند کاهش فشار خون(با کمک داروهای مهارکننده ACE)، کاهش کلسترول بد یا همان LDL(با کمک استاتین ها)، کاهش تری گلیسرید (با کمک داروهایی مثل فیبرات)، افزایش کلسترول خوب خون(با کمک نیاسین) و پیشگیری از لخته شدن خون و سکته مغزی(با کمک آسپیرین) همه به واسطه رژیم غذایی قابل دستیابی است.نتایج مطالعه ای که در ژورنال پزشکی انگلستان به چاپ رسیده پیشنهاد می کند، پزشکان ایده ترکیب چند دارو برای پیشگیری از بیماری های قلبی را کنار بگذارند و در عوض ترکیبی از غذاها(خوشمزه و مفید) شامل انگور و آب انگور، ماهی، شکلات تلخ، سیر، بادام و استفاده از میوه و سبزی را در دستور کار قرار دهند اما متخصصان می گویند، هر چه دیرتر سراغ این رژیم غذایی بروید بیشتر باید دارو مصرف کنید.

با چنین رویکردی می توان نه غذای درجه یک را برای سلامت قلب پیشنهاد کرد اما این تنها آغاز راه است. یک رژیم غذایی واقعا سالم باید شامل طیف گسترده ای از میوه ها، سبزی ها، مغزها و بقولات باشد.

بنابراین وقتی می خواهید کلم بخرید چغندر، کاهو و اسفناج را هم فراموش نکنید. پرتقال میوه بی نظیری است اما توت فرنگی، سیب، موز و کیوی هم برای سلامت قلب مفید هستند. بقراط حکیم این ایده را ۲هزار سال قبل متوجه شده بود. او می گوید: «بگذار غذا داروی تو باشد و دارو غذای تو.»

● پرتقال؛ چسب زخم طبیعی برای قلب شما



نسخه: کاهش فشار خون، کلسترول و نارسایی قلبی

مدارک علمی: پرتقال به اندازه یک داروخانه کامل برای قلب مفید است. فیبر قابل جذب پکتین مثل یک اسفنج بزرگ عمل کرده و کلسترول موجود در غذاهای مختلف را جذب می کند و مانع جذب آن توسط بدن می شود. این اتفاقی است که به واسطه برخی داروهای قلبی هم رخ می دهد. پتاسیم موجود در پرتقال به تعادل نمک در خون کمک کرده و فشار خون را تحت کنترل در می آورد.

تحقیقات جدید نشان داده، پرتقال می تواند حتی فواید بیشتری نیز داشته باشد. پکتین موجود در پرتقال می تواند پروتئینی به نام «گالکتین۳» را خنثی کند. این پروتئین می تواند باعث ایجاد زخم در بافت قلبی شود که این اتفاق به نوبه خود می تواند زمینه ساز نارسایی احتقانی قلب شود(همین قدر بدانید که این بیماری خطرناک گاهی با دارو هم قابل کنترل نیست). متخصصان قلب ایالات متحده از مقدار بالای پروتئین «گالاکتین۳» در خون مردم این کشور به شدت ابراز نگرانی کرده اند. در این کشور در ۵۰ درصد مردم مقدار این پروتئین بالاتر از حد طبیعی است. نتایج مطالعه ای که در سال ۲۰۰۹ به چاپ رسیده نشان می دهد، رژیم غنی از میوه و سبزی خطر نارسایی قلبی را تا ۳۷ درصد کاهش می دهد.

پیشنهاد: پکتین در پالپ پرتقال وجود دارد. اگر خودتان آب پرتقال را بگیرید از فواید پکتین بهره مند خواهید شد. کار مفیدتر آن است که خود پرتقال را مصرف کنید.

● کلم پیچ؛ضد سکته های قلبی بی صدا



نسخه: پیشگیری از آترواسکلروز (سخت شدن دیواره شریان ها)

مدارک علمی: حق با مادربزرگ تان است؛ کلم پیچ می تواند یک ابرغذا باشد و این ابرغذا می تواند در کنار ورزش، نقشی موثر در معکوس کردن روند بیماری های قلبی عروقی داشته باشد. برای شروع باید گفت، کلم پیچ مقدار زیادی آنتی اکسیدان های مفید و موثر در سلامت قلب، فیبر، فولات، پتاسیم و ویتامین E دارد. همچنین محتوای لوتئین این سبزی هم بالاست. نتایج مطالعات محققان دانشگاه UCLA نشان داده، لوتئین در پیشگیری از بیماری آترواسکلروز (سخت شدن دیواره شریان ها) نقش دارد. آترواسکلروز یکی از خطرناک ترین انواع بیماری های قلبی است که می تواند بی سرو صدا باعث سکته قلبی شود. جالب این که در کلم یک ترکیب بسیار غیرعادی یافت می شود به نام «گلوکورافانین» که می تواند پروتئین خاصی به نام ۲NRf را فعال کند. این پروتئین اثر حفاظتی داشته و در جداره شریان ها لایه مثل تفلن تشکیل داده که از رسوب پلاک های چربی جلوگیری کرده و خطر ابتلا به آترواسکلروز را کاهش می دهد.

پیشنهاد: کلم به عنوان یک میان وعده گزینه ای عالی است. می توان آن را بعد از شستن و خشک شدن با دانه آفتابگردان، آبلیمو و سیر ترکیب و میل کنید.

● سیر؛خوبیهایش به بوی بدش میارزد



نسخه: کاهش فشار خون و جلوگیری از تجمع پلاک چربی در شریان ها

مدارک علمی: تحقیقات نشان داده، سیر به خوبی تمامی داروهای ضد فشار، فشار خون بالا را کنترل می کند. سیر سطح آنزیمی به نام «آنژیوتانسین» را کاهش می دهد. این آنزیم مسئول تنگ شدن جداره عروق است. گرچه تاثیر سیر روی آنژیوتانسین خفیف تر از اثرات داروهای مهار کننده این آنزیم است اما تاثیر آن روی پیشگیری از تجمع پلاک چربی در دیواره شریان ها بسیار چشمگیر است.

در ۳ مطالعه تصادفی مختلف که در دانشگاه UCLA انجام شد محققان دریافتند در افرادی که سیر می خورند تشکیل و رسوب پلاک های چربی در جداره عروق تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.(در مقایسه با کسانی که به طور معمول سیر نمی خورند). نکته جالب این که در این مطالعه افرادی که سیر نمی خوردند دارو مصرف می کردند اما به این مقدار کاهش در تشکیل پلاک چربی نداشتند.

پیشنهاد: در تحقیقی که ابتدا ذکر کردیم افراد شرکت کننده ۲۵۰ میلی گرم سیر کهنه مصرف کرده بودند. خوردن سیر ترشی و پودر سیر به اندازه خود سیر خاصیت دارد و به هرحال خالی از فایده هم نیست.

● انگور قرمز؛ آسپیرین طبیعی



نسخه: افزایش کلسترول خوب خون(HDL)، کاهش خطر لخته شدن خون در عروق

مدارک علمی: تحقیقات متعدد نشان داده، این میوه و آب آن (البته اگر بتوانید طبیعی اش را پیدا کنید) می تواند با افزایش HDL یا همان کلسترول خوب خون به پیشگیری از تشکیل پلاک چربی در جداره عروق منتهی شود اما در عین حال این میوه مزایای دیگری نیز دارد. ترکیباتی به نام پلی فنل ها که باعث انعطاف پذیری عروق خونی شده و خطر لخته شدن خون در آن ها را کاهش می دهد، تقریبا به اندازه آسپرین در کاهش خطر لخته شدن خون موثر هستند.

پیشنهاد: خوردن انگور قرمز تازه یا آب آن هر ۲ برای سلامت قلب بسیار مفید است، منتها قبل از خوردن آن مطمئن شوید که خوب شسته شده باشد چون انگور از جمله میوه هایی است که سموم دفع آفات به سختی از روی آن پاک می شود.

● شکلات تلخ؛ خوشمزهترین داروی ضدفشارخون



نسخه: کاهش فشار خون

مدارک علمی: سرخپوستان کونا که در حاشیه ساحل پاناما زندگی می کنند عملا با مشکلی به نام فشار خون بیگانه هستند و برخلاف بسیاری از ما وقتی سن شان بالا می رود فشارشان هم سیر صعودی پیدا نمی کند و برخلاف تصور بسیاری، آن ها به خاطر یک وضعیت ژنتیک خاص در برابر بیماری فشار خون مقاوم نیستند بلکه راز سلامت آن ها خوردن مقادیر قابل توجهی از کاکائو خام است. کاکائو خام غنی از ماده ای به نام فلاوینوئید است که انعطاف پذیری عروق خونی را افزایش می دهد. خوردن چند تکه شکلات تلخ می تواند مقدار کافی از این ماده را به بدن برساند. شکلات تلخ به ویژه انواع بالای ۸۰ درصد آن چون شکر زیادی ندارد شما را چاق نخواهد کرد و می توانید به مقدار زیادی از آن میل کنید ولی طبیعت این شکلات به گونه ای است که درکل نمی توان مقدار زیادی از آن را یک جا خورد.

پیشنهاد: هرچه درصد کاکائو شکلات بالاتر باشد مقدار فلاوینوئید آن بیشتر خواهد بود و از طرف دیگر مواد مضر کمتری به بدن شما خواهد رساند. بهترین فرم شکلات تلخ آن هایی هستند که درصد آن ها بالای ۸۰ درصد باشد.

● ماهی سالمون؛ بهترین گوشت دنیا



نسخه: کاهش تری گلیسرید، افزایش کلسترول خوب خون

مدارک علمی: اسیدهای چرب امگا۳ موجود در ماهی های آب سرد مثل سالمون و ساردین برای سلامت قلب ضروری هستند. بالاترین حد این چربی ها در ساردین و بعد از آن در سالمون یافت می شود. این چربی های خوب تری گلیسرید مضر را پایین آورده و کلسترول خوب(HDL) را افزایش می دهد. همچنین احتمال آریتمی های قلبی را کاهش داده(که بیماری بالقوه کشنده ای است) و به طور کلی التهاب را در بدن کاهش می دهد.

در واقع این التهاب است که باعث بی ثباتی پلاک های چربی در جداره عروق شده و باعث پاره شدن آن می شود که نتیجه آن بالا رفتن خطر حمله قلبی خواهد بود. گرچه شما می توانید امگا ۳ را از منابع گیاهی نیز دریافت کنید اما زنجیره طویل امگا ۳ موجود در ماهی بسیار قدرتمندتر از نمونه های گیاهی آن خواهد بود. یک مطالعه بسیار وسیع و جامع که توسط محققان دانمارکی انجام گرفته و نتایج آن در ژورنال تغذیه ایالات متحده به چاپ رسیده نشان می دهد، افرادی که هفته ای ۲ یا ۳بار ماهی خورده بودند، خطر بیماری های ایسکمیک قلبی در آن ها (که در آن اکسیژن به عضله قلب نرسیده و باعث سکته قلبی می شود) تا ۳۸ درصد کاهش داشته است.

پیشنهاد: خوردن ماهی سالمون یا ساردین با روغن زیتون و آبلیموی تازه فواید این غذای خوشمزه را چند برابر خواهد کرد.

● عدس؛ اندر فوائد عدسی



نسخه: کاهش فشار خون

مدارک علمی: در یک مطالعه بین المللی حدود ۱۳ هزار نفر در سراسر دنیا در کشورهایی مانند ایالات متحده، ژاپن و ۶ کشور اروپایی به مدت ۲۵ سال مورد بررسی قرار گرفتند. وقتی نتایج مطالعه آنالیز شد، محققان متوجه شدند بقولات از جمله عدس تا ۸۲ درصد باعث کاهش خطر مرگ ومیر ناشی از بیماری های قلبی هستند. علت جدا از پروتئین بالای گیاه و فیبر، آهن، منیزیم و پتاسیم نیز هست. برخی از متخصصان قلب از منیزیم با عنوان داروی طبیعی مسدود کننده کانال های کلسیم نام می برند(بخش عمده ای از داروهایی که در کنترل فشار خون استفاده می شوند مهار کننده های کانال های کلسیم هستند مثل آتنولول). از سوی دیگر پتاسیم با ایجاد تعادل معکوس در مقدار نمک خون، فشار خون را در محدوده طبیعی حفظ خواهد کرد.

پیشنهاد: عدسی بهترین پیشنهاد است، بهتر است آن را با لیموترش بخورید.

● بادام؛ دوست چربیهای خوب، دشمن چربیهای



نسخه:کاهش کلسترول بد(LDL) و کاهش خطر آریتمی


مدارک علمی: یادتان باشد قرار نیست حتما کلسترول شما بالا باشد که بعد بخواهید آن را پایین بیاورید. بادام حاوی ماده ای است که جذب کلسترول از رژیم غذایی را کاهش می دهد. از سوی دیگر چربی های غیراشباع بادام، کبد را وادار می کند تا به جای LDL بیشتر HDL بسازد که کلسترول خوب خون است. پروفسور دیوید جنکینز، استاد تغذیه دانشگاه تورنتو در مطالعه ای برای بیماران قلبی خود به مدت یک ماه یک رژیم گیاهی در نظر گرفت که در آن غذاهای کاهش دهنده کلسترول خون مثل عدس، بادام، بادنجان و سویا لحاظ شده بودند. نتایج این مطالعه نشان داد این بیماران حدود ۲۹ درصد کاهش سطح کلسترول بد خون داشته اند. خوردن تنها ۲۲ عدد بادام در روز کار داروی لواستاتین را انجام می دهد. نتایج مطالعه دیگری نیز نشان داده، خطر آریتمی با خوردن ۲وعده مغز در هفته به شدت کاهش می یابد.

پیشنهاد: فقط بادام نخورید.گردو، فندق و پسته مزایای بی نظیری دارند. فقط یادتان باشد مغزها را حتما خام و بونداده بخورید.

● انار؛یک لیوانش هم جان شما را نجات میدهد



نسخه: کاهش آترولسکلروز(سخت شدن دیواره عروق)

مدارک علمی: پایین آوردن کلسترول بد خون مهم است اما پیشگیری از اکسیداسیون کلسترول هم نکته بسیار مهمی است. وقتی LDL اکسید می شود به دیواره داخلی شریان ها چسبیده و بدین ترتیب شکل گیری پلاک های چربی آغاز می شود. محققان دریافته اند، انار و آب انار به واسطه وجود برخی آنتی اکسیدان منحصربه فرد نه تنها پیشرفت رسوب چربی و تشکیل پلاک را متوقف می کند بلکه حتی در برخی از بیماران باعث معکوس شدن روند رسوب چربی می شود.

این بیماران در طول سال روزی یک لیوان آب انار خورده بودند. این اتفاق چطور رخ می دهد؟ تحقیقات بعدی نشان داده، انار آنزیمی را فعال می کند که کلسترول اکسید شده را می شکند.

پیشنهاد: اگر انار می خورید بد نیست مغز سفید رنگش را هم بخورید چون منابع معتبر طب سنتی فواید فراوانی برای آن برشمرده اند.

● همه چیز به خوردن ربط ندارد

متاسفانه شما صرفا با رعایت این رژیم غذایی در برابر بیماری های قلبی ضد ضربه نمی شوید، مطالعات گسترده در سراسر دنیا به این نتیجه رسیده ا ند. سال ها دستورالعمل های بهداشت و سلامت عمومی کشورهای پیشرفته اشاره داشت که اصلی ترین عامل بیماری های قلبی چربی اشباع گوشت قرمز و لبنیات است. در نتیجه همه در یک اقدام منطقی چربی را کم کردند اما از طرف دیگر مصرف کربوهیدرات های فرآوری شده افزایش یافت که این یک حرکت کاملا اشتباه بود.

اکنون تحقیقات نشان داده، شکر و آرد سفید فرآوری شده که در پیراشکی، پیتزا، بیسکویت و نوشابه وجود دارد به مراتب مشکل ساز تر است. این غذاهای شیرین که فاقد فیبر هستند به سرعت جذب و وارد جریان خون می شوند و تحقیقات نشان داده تا ۳برابر می توانند برای قلب مضر باشند: این غذاها باعث افزایش تری گلیسرید، کاهش HDL و افزایش فشار خون می شوند.

اما چربی های اشباع را هم نباید از نظر دور داشت. برخی مطالعات چربی های اشباع را تبرئه کرده اند اما علت این بوده که افراد شرکت کننده در مطالعات آن ها چربی بد را با کربوهیدرات های مضر جایگزین کرده و اصطلاحا از چاله به چاه افتاده اند. وقتی شما به جای چربی بد، چربی خوب بخورید خطر مشکلات قلبی کاهش می یابد، بنابراین در انتخاب غذاهای اصلی و میان وعده های خود این نکات را مدنظر داشته باشید.

 




ادامه مطلب

یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,

|
 

جملات زیبا

اس ام اس و جملات فلسفی زیبا و خواندنی

 

 

 

کلماتی که از دهانتان بیرون می آیند ، ویترین فروشگاه شعور شماست  . . .

.

.

.

یک انسان منفی به دنبال مشکل است در هر فرصت

و یک انسان مثبت به دنبال فرصت است در هر مشکل . . .

.

.

.

از فشار زندگی نترسید

به یاد داشته باشید

فشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند . . .

.

.

.

همیشه اشتباهات هنگام وقوع دردناک هستند

اما سالها بعد مجموعه ای از اشتباهات همراه شماست

که شما را به موفقیت میرساند . . .

.

.

.

وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟

اما زمانی که خوشحالی به ما روی میآورد ، صحبتی از خدا نیست

یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم ” بله خدا ! خود من”

.

.

.

رسم زمانه است

اگر نرم باشی تو را له میکنند

اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .

.

.

.

نیازی به انتقام نیست. فقط منتظر بمان

آن ها که آزارت می دهند، سرانجام به خود آسیب می زنند و اگر بخت مدد کند

خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی . . .

.

.

.

ممکن است به آرامی راه بروم اما هیچگاه به عقب راه نخوام رفت

مگر زمانی که خود را آماده پرش طول ببینم

(کارل لوئیس)

 

.

.

.

آیا دوست دارید برای صلح جهانی کاری انجام دهید ؟

به خانه بروید و به خانوادتان عشق بورزید

(مادر ترزا)

.

.

.

یک نقطه کوچک می تواند یک جمله بزرگ را متوقف کند

اما آیا چند نقطه می تواند تداوم بدهد ؟

.

.

.

هرگز در مسیر پیموده شده گام بر ندارید

زیرا این راه تنها شما را به جایی میرساند که دیگران رسیده اند . . .

(گراهام بل)

.

.

.

خوب یا بد

مکالمه شما ، تبلیغات شماست

هر زمان که شما دهان خود را باز میکنید

اجازه خواهید داد که افراد ذهن شما را ببینند

(بروس بارتن)

.

.

.

هیچکس قفل بدون کلید نمیسازد

بنابراین خدا مشکلات را بدون راه حل قرار نداده

پس با مشکلات خود ، با اعتماد به نفس بالا برخورد کنید . . .

.

.

.

همه نگران این هستند که بچه هایشان به حرف آنها گوش نمیدهند

اما نگرانی مهمتر این است که بچه ها همیشه به تماشای شما مینشینند

.

.

.

پدرم گفت :

مردم ۲ نوع هستند

بخشنده و گیرنده

گیرنده ها بهتر میخورند

اما بخشندگان بهتر میخوابند . . .

(توماس مارلو)

.

.

.

شخصیت مانند درخت و شهرت مانند سایه است

سایه چیزی است که ما فکر میکنیم ، درخت چیزی است که واقعی است . . .

(آبراهام لینکلن)

.

.

.

یک “حقیقت مضر” همیشه بهتر از یک “دروغ مفید” است . . .

(اریک بولتون)

.

.

.

در مبارزه بین موج و صخره در ساحل دریا

موج همیشه برنده خواهد شد .

نه از طریق قدرت ، بلکه به خاطر تداوم . . .

.

.

.

هرگاه کار سختی باید انجام شود

آن را به تنبل ترین فرد واگذار میکنم

چون آسان ترین راه را برای انجام آن پیدا میکند !

(کرایسلر)

.

.

.

تظاهر به خوشبختی دردناکتر از تحمل بدبختی است . . .

.

.

.

کلمات قدرت آزار دادن شما را ندارند مگر آنکه گوینده ی کلمات

برایتان بسیار عزیز باشد . . .

.

.

.

هرگز توان گروه های وسیع آدم های احمق را دست کم نگیر . . .

.

.

.

برای نابود کردن یک فرهنگ

نیازی نیست کتابها را سوزاند

کافیست کاری کنید مردم آنها را نخوانند . . .

.

.

.

فقط یک بار جوان هستی. اما می توانی برای همه عمر خام بمانی . . .

.

.

.

همیشه به خاطر داشته باش:

کسی در جایی به خاطر وجود تو خوشبخت است . . .



ادامه مطلب

پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:,

|
 

عکسهای داغ و......


       عکس های داغ و جدید از بازیگران

 



سحر دولتشاهی و همسرش رامبد جوان




امیر اقایی و همسرش




امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر




شیرین بینا و همسر و دخترش




نادر سلیمانی به همراه همسر و فرزندانش




امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق





حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی



برزو ارجمند و همسرش به همراه خواهرش بهار






محمود پاک نیت و همسر مهوش صبر کن

 



فاطمه گودرزی و دخترش













پیمان معادی و دخترش




فرزند مرحوم شکیبایی و مادرش

 

SiteRooz.com
حمیرا ریاضی و دخترش


SiteRooz.com
رویا تیموریان و دخترش


SiteRooz.com
فلور نظری و پسرش


SiteRooz.com
الهام چرخنده و پسرش


SiteRooz.com
لادن طباطبایی به همراه پسر و دخترش


SiteRooz.com
امیر جعفری به همراه همسرش و پسرش

 


 آپلود سنتر

عسل بدیعی و پسرش

 



ازاده صمدی




ویشکا اسایش




نفیسه روشن-مرجانه گلچین-نگار فروزنده




ماه چهره خلیلی-پندار اکبری







لیلا بلوکات





لیلا بلوکات



مهناز افشار






مهناز افشار





ماندانا سوری



شادی احدی فر



 


ادامه مطلب

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,

|
 

چگونه دست از مقایسه خود با ......

                   چگونه دست از مقایسه خود با دیگران برداریم

 

 


 

درست مثل انسانها، سیب و پرتقال هم از یک خانواده هستند اما آنقدر با هم تفاوت دارند که مقایسه کردن آنها با هم هیچ دلیلی ندارد.

همه ما با اینکه با هم متفاوت هستیم اما میل زیادی به مقایسه خود با دیگران داریم. این طبیعت و ذات انسان است و بااینکه یاد گرفتن از دیگران بخش مهمی از تصمیمگیریهای انتقادی است، مقایسه اگر برای تقویت یک تصویر بدن منفی یا غیرواقعبینانه استفاده شود، میتواند عادتی بسیار ناسالم باشد.

مراحل



۱. تشخیص دهید که مقایسه کردن خودتان با دیگران عادت بدی است.


جامعه گاهی اوقات پوستهای بیعیب، چشمهای درشت، لبهای قلوهای، بینی کوچک، دندانهای سفید و مرتب، موهای براق و نرم، اندام زیبا و متناسب و لباسهای فوقالعاده را برای خانمها نشان میدهد و آنها را شاد معرفی میکند. همچنین مردها را قدبلند، با پوستهای خوب، شکم عضلانی و لباسهایی با طراحیهای عالی نشان داده و این را بعنوان تعریفی از مرد شاد قلمداد میکند. جامعه شدیداَ در شستشوی مغزی مردم برای باور اینکه باید ظاهری خاص داشته باشند، رفتاری خاص از خود نشان دهند، آدمی خاص باشند بسیار موفق است درحالیکه در واقعیت هر کدام است ما کاملاَ متفاوت هستیم. کاری که جامعه انجام میدهد دستهبندی کردن آدمهاست و میخواهد که باور کنید چون سبک زندگیتان ایدآل نیست، حق کمتری برای شاد بودن دارید. به همین دلیل است که زنان و مردان زیادی به جراحی پلاستیک روی میآورند، از جامعه خود را دور نگه میدارند، یا با این تصور بزرگ میشوند که ایرادی دارند. مقایسه کردن خودتان با دیگران، مخصوصاَ هنرپیشهها، راهی عالی برای تخریب اعتمادبهنفستان است. درآخر این به آرزوی همیشگیتان تبدیل میشود که فردی دیگر در موقعیتی دیگر میبودید. این چیزها شما را به هیچ کجا نمیرساند، زمان زیادی را از شما هدر میدهد و شما را از نظر روانی بر هم میریزد.
 


۲. تشخیص دهید که هر فرد متفاوت است.

هیچکس نمیتواند بدون اینکه خودتان بخواهید، باعث شود احساس حقارت کنید.

آدمها زاده شدهاند که متفاوت باشند؛ هیچ دو نفر از ما نیستند که دقیقاَ شبیه هم باشند. ما دیدگاههای متفاوتی داریم، درمورد مسائل متفاوت فکر میکنیم، تجربههای متفاوتی داریم و عواطف متفاوتی را حس میکنیم. حتی دوقلوهای همسان هم با هم تفاوت دارند. همه ما همیشه جای پیشرفت داریم؛ هیچکس بیعیب نیست، چه درونی و چه بیرونی. بااینکه خیلیها میخواهند خلاف این فکر کنند اما انسان کامل وجود ندارد. بهتر است اجازه ندهید آدمها به مغزتان نفوذ کنند  و خودتان هم نسبت به آنچه در حق دیگران انجام میدهید هوشیار باشید.
 


۳. از اینکه خودتان باشید نترسید.


هر سایز، رنگ، مذهب، جنسیت، نژاد یا گرایش حنسی که داشته باشید، از اینکه خودتان باشید نترسید. هیچکس جز خودتان اجازه این را ندارد که به شما بگوید چه بکنید و چه نکنید، چطور فکر کنید و چه اعتقاداتی داشته باشید. فقط یک نسخه از شما وجود دارد. هیچکس حق بیشتری نسبت به دیگری برای زندگی ندارد. همه آدمها یکسان وارد دنیا میشوند؛ همه ما پیر میشویم، احساس میکنیم، تحلیل میکنیم، و بالاخره میمیریم، پس هیچکس خاصتر از دیگری نیست. اگر فراموش کردهاید که که هستید، دوباره خودتان را پیدا کنید.
 


۴. ببخشید و درس بگیرید.


یاد بگیرید که تشخیص دهید کینه به دل گرفتن فقط شما را از چیزی که از زندگی میخواهید دور خواهد کرد. باید بتوانید کینههایتان را دور انداخته و خودتان را آزاد کنید. تحلیل کرده و بفهمید که چه چیزی موجب آزارتان بوده است و دیگر اجازه ندهید در زندگیتان اتفاق بیفتد.
 


۵. درک کنید که همه چیز ممکن نیست.


شاید این را شنیده باشید که میگویند غیرممکن وجود ندارد. در واقعیت این فقط نوعی انکار ، امید واهی است. شما قادر به پریدن، تغییر آب و هوا، سفر در زمان، تغییر گذشته، زندگی جاودانی، تغییر دیگران مگر به خواست خودشان،  سازگاری و کنار آمدن با همه آدمها یا تبدیل شدن به فردی دیگر نیستید. چیزهای بسیار دیگری نیز وجود دارند که در واقعیت ممکن نیست اتفاق بیفتند. پس خودتان باشید و قدردان باشید.
 


۶. یاد بگیرید با تغییر کنار بیایید و آن را بپذیرید.


هرچه که موجب شادی شما شود، برایتان خوب است. اگر احساس میکنید که نیاز به پیشرفت دارید و برای خودتان هدفی دستیافتنی تعیین کردهاید، به دنبالش بروید. اگر باور دارید که واقعاَ نیاز به تغییر دارید، همین الان دست به کار شوید. از انجام آن مطمئن باشید چون چیزی است که موجب شادی خودتان خواهد شد نه اینکه دیگران را تحتتاثیر قرار دهید. مثلاَ اگر قسم نخوردن باعث میشود احساس بهتری پیدا کنید، دیگر قسم نخورید. مدیتیشن را یاد بگیرید. به دیگران کمک کنید. یک مهارت تازه یاد بگیرید. سرعت خواندنتان را بالا ببرید. یاد بگیرید چطور ادبی بنویسید، با دیگران مهربانتر باشید، بیشتر تفریح کنید، سریعتر بدوید، بهتر آرایش کنید، لباسهایی را پیدا کنید که برای اندامتان متناسبتر باشند، برای ترفیع رتبه در محلکار بیشتر تلاش کنید، زمانتان را بهتر مدیریت کنید، از ایدآلگرایی دست بردارید و … این کارها را به این دلیل انجام دهید که احساس بهتری پیدا میکنید نه اینکه احساس بدی به خودتان دارید. این زندگی شماست.
 


نکات


۱. از اولویت دادن به خودتان نترسید. شما هم نیازهایی دارید. از خودتان مراقبت کنید. اگر عادت دارید همیشه تمایلات دیگران را برآورده کنید، یاد بگیرید که چطور این عادت را کار بگذارید.
۲. چند دوست مشترک پیدا کنید.
۳. اینکه خودِ واقعیتان باشید بهتر است از کپی فردی دیگر بودن.
۴. یاد بگیرید صبور باشید و دیگران را بپذیرید. این تمرین زیادی میخواهد اما در طولانی مدت به نفع همه خواهد بود.
۵. درک کنید که خیلی روشها برای خیلیها خوب است اما نه برای شما. وقتی این اتفاق میافتد، دست نکشید. باز تلاش کنید.
۶. از تجربیاتتان درس بگیرید.
۷. اگر هنوز راهی برای خالی کردن عصبانیتها و خستگیها، ناامیدیها و نگرانیهایتان ندارید، راهی پیدا کنید--مثل نوشتن خاطرات، ورزش، موسیقی، حرف زدن با کسی که به او اعتماد دارید.
۸. بهتر است الان انجامش دهید تااینکه در آینده فکر کنید و از خودتان بپرسید، «اگر میشد؟». بهتر است آسیب ببینید تا اینکه بعدها بفهمید که زندگی یکنواخت و بیهودهای داشتهاید.
۹. برای خیالپردازی هیچوقت دیر نیست و برای رسیدن به آرزوهایتان هم همینطور.
۱۰. خیلی چیزها میتوانند یک شبه انجام شوند یا تغییر کنند؛ خیلی چیزها هم نمیتوانند. مثلاَ ترک بعضی عادتها ممکن است فوقالعاده سخت باشند. اما نباید ناامید شوید. مقایسه کردن خودتان با دیگران عادت بسیار بدی است که خیلیها دارند. تغییر آن به زمان زیادی نیاز دارد اما نباید دلسرد شوید.
۱۱. اگر تابحال به دست کشیدن از زندگی فکر کردهاید اما فکر آن را از سر بیرون کردهاید، دلیل آن این است که درونتان امید وجود دارد. به همان امید بسنده کنید. همیشه در هر کاری که انجام میدهید، امید داشته باشید.



هشدارها

۱. جنگیدن با خودتان فقط اتلاف وقت، انرژی و اعتمادبهنفس است.
۲. اجازه ندهید دیگران  شما را با کسی دیگر مقایسه کنند.
۳. فشار بیهوده به خودتان وارد نکنید. بگذارید بقیه هم سهمشان را انجام دهند. اگر اینکار را نکردند، مجبورشان کنید. اگر باز هم نکردند، فراموششان کنید. اگر مسئولیتهای زیادی دارید، ممکن است نتوانید کارهایی که واقعاَ دوست دارید یا میخواهید را انجام دهید.
۴. همیشه روحیهای قوی داشته باشید که کمکتان کند به جای مقایسه کردن خودتان با دیگران و ناامید شدن در زندگی، برای ادامه راه امید داشته باشید.



ادامه مطلب

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,

|
 

بعد از عذا......

بعد از غذا این 8 کار را نکنید!

 

 


 

 متخصصان هم انجام برخی از این كارها را بعد از غذا خوردن برای دستگاه گوارش مضر می‌دانند و می‌گویند حتی می‌توانند سرطان‌زا باشند. شاید دانستن این موضوع كه چرا این كارها اشتباه هستند و نباید بلافاصله بعد از صرف غذا به آنها پرداخت، تا حدی باعث شود از انجامشان صرف‌نظر كنیم.

 
1. نوشیدن چای داغ

چای از هر نوعی كه باشد (سیاه، سفید و سبز)، محتوی موادی به نام تانن است. تركیب‌های تانن اگر به فاصله كمتر از نیم ساعت بعد از مصرف غذا خورده شوند، به آهن موادغذایی می‌چسبند و مانع جذب آنها می‌شوند به همین دلیل تا یك ساعت بعد از صرف غذا، چای ننوشید.


2. حمام کردن

یكی از باورهای عموم مردم این است كه بعد از غذا نباید حمام كرد زیرا احتمال بی‌هوش شدن و از حال رفتن در حمام بالاست. این حرف تا حدی اساس علمی دارد ولی در مورد همه صدق نمی‌كند. افراد مسن و كسانی كه بیماری‌های قلبی پیشرفته دارند یا سرخرگ‌های اصلی خونرسان به مغز و شریان‌های گردن در آنها تنگ است، بهتر است حداقل تا 30 دقیقه بعد از خوردن غذای سنگین به حمام نروند زیرا بعد از خوردن غذای نسبتا سنگین، خون به سمت دستگاه گوارش منتقل می‌شود و خونرسانی به مغز كاهش می‌یابد.


3. نوشیدن آب یخ

می‌گویند نوشیدن آب یخ بعد از غذا باعث سرطان معده می‌شود ولی این حرف پایه علمی چندان صحیحی ندارد و تنها مشكلی كه با نوشیدن آب یخ بروز می‌كند، دل‌درد یا انقباض عضلات روده است. افراد دچار نشانگان روده‌ تحریك‌پذیر، بیشتر دچار این مشكل می‌شوند و بهتر است آب خیلی سرد ننوشند. نکته دیگر اینکه آب نوشیدن بعد از صرف غذا، باعث رقیق شدن شیره معده می‌شود و می‌تواند در هضم و شكسته شدن ذرات درشت‌تر غذا به ذرات ریزتر اختلال ایجاد كند بنابراین بهتر است نیم ساعت قبل از غذا یا نیم ساعت بعد از اتمام غذا، آب ننوشید.


4. سیگار كشیدن

برخی سیگاری‌ها به محض اینكه غذایشان تمام می‌شود، سیگارشان را روشن‌ می‌كنند. در متون پزشكی آمده سیگار چه بعد از غذا و چه قبل از آن خطرناك است و خطر مصرف آن بعد از غذا برخلاف تصور عموم مردم بیشتر نیست. حدود 100 ماده سرطان‌زا در سیگار وجود دارد و كشیدن آن به‌طور كلی زیانبار است. نتایج تحقیقات نشان داده دود سیگار می‌تواند محیط معده را اسیدی كند و این موضوع روی عملكرد معده تاثیر منفی می‌‌گذارد و مانع هضم صحیح غذا می‌شود. از سوی دیگر، كشیدن سیگار بعد از غذا، به‌خصوص در افراد مبتلا به نشانگان روده تحریك‌پذیر، درد و علایم شكمی را به دنبال خواهد داشت.


5. دراز كشیدن

دراز کشیدن بعد از خوردن غذا و با معده پر ممكن است باعث شود مقداری غذا از معده به مری بازگردد و ریفلاكس ایجاد شود. در ماه رمضان چون مردم بعد از خوردن سحری می‌خوابند، این موضوع بسیار شایع‌تر است.


6. ورزش

ورزش ممكن است به قلب افراد دچار مشكل‌های قلبی- عروقی، فشار وارد کند. مصرف غذای سنگین و ورزش بلافاصله بعد از آن، این فشار را چند برابر می‌كند. اگر غذای سبكی خورده‌اید، حداقل 3-2 ساعت و در صورت صرف غذای سنگین حداقل 4-3 ساعت باید از انجام ورزش و فعالیت بدنی خودداری کنید.


7. برقراری روابط زناشویی

بیماران قلبی بیشتر باید در این مورد توجه كنند. ارتباط زناشویی نوعی استرس برای سیستم
قلبی‌–‌عروقی محسوب می‌شود. در مواردی نادر مشاهده شده فرد هنگام این عمل دچار سكته قلبی شده است. افراد دچار بیماری‌های پیشرفته قلبی یا كسانی كه اخیرا دچار سكته قلبی شده‌اند، بهتر است تا ساعاتی پس از صرف غذا، از برقراری رابطه زناشویی خودداری كنند. مصرف غذاهای سنگین نیز استرسی برای قلب است و خوردن چنین غذایی و روابط زناشویی در افراد دچار بیماری پیشرفته قلبی، خطر عوارض قلبی را به دنبال خواهدداشت.


8. بلند کردن جسم سنگین

افرادی كه با معده پر، جسم سنگینی بلند می‌كنند در واقع نوعی فعالیت بدنی انجام داده‌اند كه می‌تواند به قلب فشار بیاورد. از سوی دیگر، این كار باعث افزایش فشار داخل شكم می‌شود و ایجاد ریفلاكس می‌كند. به همین دلیل بهتر است یکی دو ساعت بعد از صرف غذا از انجام این كار خودداری كرد.


 


ادامه مطلب

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,

|
 

     شخصیت شناسی از روی چهره

 

شخصیت شناسی از روی چهره

 
 

 

با یک نگاه بفهمید او چه خصوصیاتی دارد!

چهره‌خوانی هنری کهن است که در سراسر جهان شناخته شده و اولین چیزی که در یک چهره توجه شما را جلب می‌کند تقارن نداشتن صورت‌هاست. اجزای مختلف چهره‌ نمایانگر شخصیت فردی و اجتماعی شماست.

 

چانه: در چهره‌شناسی، چانه نشان‌دهنده صفاتی از جمله قاطعیت، رقابت‌جویی و پرخاشگری است. اگر چانه‌ای بزرگ و برجسته دارید یعنی صفاتی از جمله قاطعیت، رقابت‌جویی و پرخاشگری جزو خصوصیات شماست. اگر چانه‌ای کوچک دارید فردی آرام و صلح‌طلب هستید.

 

گونه‌ای کشیده و برجسته: به محض این‌که وارد جمعی می‌شوید تمام نگاه‌ها به سمت شما خیره خواهد شد این گونه‌ها، گونه‌های سینمایی نام دارند.

 

پیشانی بیرون زده: نشانگر تخیل‌گرا بودن و ابتکار در زندگی شخصی شماست.


پیشانی که به سمت عقب شیب دارد: نشانگر حافظه قوی و واکنش سریع به اعمال است.


پیشانی صاف: نشانگر تصمیم‌گیری فی‌البداهه و پذیرای عقاید جدید و متفاوت است.


برجستگی گوشتی بین ابروها: نشانگر اراده قوی، راسخ و همت در انجام امور زندگی است.


برآمدگی استخوانی بالای ابرو: نشانگر احترام به قوانین و مقررات است.

 

ابروهای پرپشت: نشانه داشتن تفکر مبهم است و این افراد بیشتر شنونده هستند تا این‌که اطلاعاتی به دیگران بدهند.


ابروهای پیوسته: نشانه داشتن تفکر دائم بوده و این افراد در استراحت مشکل دارند.


ابروکمانی: ارتباط خوب با مردم، یادگیری با مثال‌های کاربردی.


ابروهای صاف: برخورد منطقی با امور.


ابروی هشتی: ریاست‌طلبی، درستکاری.

 

بینی: دقیقا در وسط صورت قرار گرفته و مهم‌ترین عضو است و اولین ورودی برای دریافت انرژی است.


بینی بزرگ: حس ریاست و علاقه به ایجاد تحول.


بینی بلند: نیاز به تسلط بر محیط کار.


بینی کوتاه: توان پایان دادن به کارها و سخت‌کوش.


بینی بلند و صاف: (در نیم‌رخ انحنایی روی بینی دیده نمی‌شود) شیوه کار منطقی و برنامه‌ریزی بلندمدت.


بینی مقعر: (در نیم‌رخ تورفتگی روی بینی دیده می‌شود) شیوه کار احساساتی، نیاز به قدردانی از زحمات.


بینی که (پره‌های باز و عریض دارد): حمایت از عزیزان و نزدیکان بامحبت، تلاش برای موفقیت خانواده.
بینی کوچک: مستقل و حمایت کم از اطرافیان.


بینی سربالا: اعمال صحبت‌های نسنجیده، شنونده خوب.


بینی نوک‌پهن: (نوک بینی پهن و گوشتی) کسب امنیت مالی، مال‌اندوزی.


بینی با نوک گرد: هنردوست و زیبایی‌طلب.


بینی با نوک نازک: ولخرج.

 


ادامه مطلب

سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,

|
 


       10 چیز که مانع 10 چیز دیگر است!

 

10چیز مانع 10چیز دیگر است

 
 

 

گاهی اوقات مهم ترین مانع دستیابی ما به خواسته هایمان دقیقا جلوی چشمانمان است اما به آن بی توجهیم . شاید هم چون همیشه جلوی چشممان است نمی بینیمش. اگر از زاویه جدید نگاه کنیم به قول معروف یک شبه می توانیم ره صد ساله برویم.

در این ایمیل شما را با 10 چیز که مانع 10 چیز دیگر است آشنا می کنیم:
 


 

1. غرور مانع یادگیری

غرور مانع اصلی یادگیری است. شما حتما این ضرب المثل ایرانی را شنیده اید " پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است" اما خودتان قضاوت کنید چند بار به خاطر حفظ غرورمان از سوال کردن طفره رفته ایم.

اغلب کسانی که در رشته های مختلف علمی به پیشرفت رسیده اند کسانی اند که از پرسیدن نمی ترسیدند.

2. تعصب مانع نوآوری

هیچ چیز در دنیا بیشتر از تعصب مانع نوآوری و پیشرفت نوع بشر نشده است. به خیلی چیزها چنگ می زنیم و تعصب داریم اما نمی دانیم چرا. اگر در مورد خیلی از باور ها و روش های زندگی مان فکر کنیم فلسفه خاصی برایش نداریم درحالیکه شاید هر روز اجرایش کنیم.

هرکسی که توانسته زیان های جبران ناپذیر تعصب بیجا را در زندگی اش کشف کند درهای تازه ای به رویش باز شده و دنیا را از منظر جدیدی دیده است.

3. کم رویی مانع پیشرفت

مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. اگر تمام جهان بگویند شما انسان بااستعدادی هستید تا زمانی که عقاید و افکارتان در ذهنتان باقی بماند نمی توانید پیشرفت کنید.

دیگران با دیدن چهره موجه و رفتار شما به ارزش های شما پی نخواهند برد. تنها زمانی که لب به سخن بگشایید می توانید به پیشرفت دست یابید.

4. ترس مانع ایستادن

ترس مانع اصلی ثابت قدمی و پایبندی انسان بر اعتقاداتش است. ترس از قضاوت دیگران، ترس از طرد شدن، ترس از عدم موفقیت سبب می شود شما هرچقدر هم به درست بودن چیزی ایمان داشته باشید برای داشتن  و عمل کردن به آن کاری نکنید.

5. تخیل مانع واقع بینی

انسان بی رویا غیر قابل تحمل است چه برای خودش و چه برای دیگران اما زندگی در تخیلات و توهم باعث می شود ما در دنیایی غیر حقیقی زندگی کنیم و زمانی از خواب غفلت بیدار شویم که خیلی دیر است.

6. بدبینی مانع شادی

انسان بد بین زندگی را به کام خود و نزدیکانش تلخ می کند. این جور افراد در بهترین قصر ها و زیبا ترین بنا ها به دنبال ترک های دیوار اند. باور کنید این زندگی برای هیچ کس به اندازه خودشان سخت نیست.

شما می توانید از آنها پرهیز کنید اما خودشان به هیچ وجه نمی توانند از دست خودشان فرار کنند.

7. خود شیفتگی مانع معاشرت

حیات بشر به تعامل با دیگران بستگی دارد. بنابراین ما ناچار هستیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم. اما هیچ کس خواهان هم نشینی با انسان خود شیفته نبوده و نخواهد بود.

8. شکایت مانع تلاش گری

آنکه دائما در پی مقصر و شکایت و شماتت دیگران است عملا دست از تلاش برداشته چون مشغول یافتن مقصر است!

به همین سادگی زندگی تان را هدر ندهید.

9. خود بزرگ بینی مانع محبوبیت

همه انسان ها دوست دارند در نظر دیگران به بهترین شکل دیده شوند اما وقتی دائما خودمان را در موضع قدرت و برتری قرار می دهیم سایرین را بیزار می کنیم و از خودمان فراری می دهیم.

10. عادت کردن مانع تغییر

عادت مانع تغییر است و باعث می شود سالهای سال در یک مکان ، زمان، موقعیت و شرایط درجا بزنیم.



ادامه مطلب

سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,

|  

       رموز موفقیت - آنتوني رابينز

 

رموز موفقیت انتونی رابینز

 
 

حتی اگر خرافاتی نباشید، توصیه های خوب و قدرتمندی لابه لای این خط ها وجود دارد. این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما فرستاده شده است و تا بحال 10 بار در سرتاسر جهان فرستاده شده است .
 


 

1) به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید .

2) با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می شوید، مهارت های مکالمه ای مثل دیگر مهارت ها خیلی مهم می شوند .

3) همه ی آنچه را که می شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرج نکنید و یا همان قدر که می خواهید نخوابید.

4) وقتی می گویید: دوستت دارم. منظورتان همین باشد .

5) وقتی می گویید :متاسفم. به چشمان شخص مقابل نگاه کنید .

6) قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید .

7) به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید .

8) هیچ وقت به رؤیاهای کسی نخندید. مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند.

9) عمیقاً و با احساس عشق بورزید. ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می کنید .

10) در اختلافات منصفانه بجنگید و از کسی هم نام نبرید .

11)مردم را از طریق خویشاوندانشان داوری نکنید .

12) آرام صحبت کنید ولی سریع فکر کنید .

13) وقتی کسی از شما سوالی می پرسد که نمی خواهید پاسخ دهید، لبخندی بزنید و بگویید :چرا می خواهی این را بدانی؟

14) به خاطر داشته باشید که عشق بزرگ و موفقیت های بزرگ مستلزم ریسک های بزرگ هستند .

15) وقتی کسی عطسه می کند به او بگویید :عافیت باشد .

16) وقتی چیزی را از دست می دهید، درس گرفتن از آن را از دست ندهید .

17) این سه نکته را به یاد داشته باشید: احترام به خود، احترام به دیگران و مسئولیت همه کارهایتان را پذیرفتن.

18) اجازه ندهید یک اختلاف کوچک به دوستی بزرگتان صدمه بزند .

19) وقتی متوجه می شوید که که اشتباهی مرتکب شده اید، فوراً برای اصلاح آن اقدام کنید .

20) وقتی تلفن را بر می دارید لبخند بزنید، کسی که تلفن کرده آن را در صدای شما می شنود .

21) زمانی را برای تنها بودن اختصاص دهید .



ادامه مطلب

سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,

|  

جملات الهام بخش برای زندگی (5)

 

جملات الهام بخش

 
 


سه چیزی که در زندگی بیشرین اشتیاق را برایشان داریم:
 
خوشبختی، آزادی و آرامش خیال،
 
همیشه با دادنشان به شخصی دیگر بدست می آیند. آنهایی که به دیگران لطف میکنند، قطعاً خود مورد لطف قرار میگیرند. کسانی که به مردم کمک میکنند، خود مورد یاری قرار میگیرند. شما دو دست دارید، اولی برای کمک به خود و دومی برای کمک به دیگران.
 

 



 

 




 

 





 

 





 

 




 

 




 

 




 

 





 

 



 




 

 




 

 




 

 




 

 




 

 




 

 







 

 




 

 




 

 

 







 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 




 

 

 

 



ادامه مطلب

سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,

|  

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 25 صفحه بعد

امید وارم از مطالب ارائه شده در این وبلاگ موجبات رضایت شما را فراهم نماید ولحظات خوب با نشاطی را در کنار همدیگر سپری نماییم وتجربه ی خوبی دریافت نماییم .ارادتمند شما

 
 

لینک دوستان

سرور مجازی

وب من

سرور مجازی

هاست لینوکس

علمی آموزشی

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

 

مطالب قبلی

10 موضوع گفتگو با عشقتان وقتی حرفی ندارین

10حقیقت جالب وافسانه ای در باره قطب شمال

جملات الهام بخش برای رندگی

تصاویر کمتر ئیئه شده از ایران

20جمله الهام بخش

جملات الهام بخش 3

جملات الهام بخش زندگی

جملات الهام بخش

اصول شیک پوشی

100حقیقت در زندگی که به دردمون میخوره

جملاتی که به ذهنتان آرامش می بخشد

23راه عملی برای کاهش وزن بدون رژیم

با ترفندهای یک کدبانوی کامل آشنا شوید

12 نکته را برای پیشگیری از سرطان جدی بگیرید

میوه های تقویت کننده نیروی جنسی را بشناسید!

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی

راز لاغری و لاغر ماندن برخی از افراد چیست؟

جملات زیبا وآموزنده

 

ارشیو

اسفند 1394

مرداد 1394

فروردين 1394

آذر 1393

شهريور 1393

خرداد 1393

ارديبهشت 1393

فروردين 1393

بهمن 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهريور 1392

مرداد 1392

تير 1392

خرداد 1392

ارديبهشت 1392

فروردين 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

مهر 1391

شهريور 1391

مرداد 1391

تير 1391

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

فروردين 1391

اسفند 1390

بهمن 1390

 

نویسندگان

محمود

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمي و آدرس fararooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

اشعار شاعران

جی تی ای من

لیوان همزن شگفت انگیز

مرجع دانلود سریال

دانلود کتابها و جزوات و پایان نامه های کارشناسی رشته ی حسابداری

کسب درآمد اینترنتی ماهیانه 300 هزار تومن با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاملا قانونی و مطمئن

جنون نه عشق

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 86157
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content